Klantenservice

Bestellen & betalen

U kunt uw bestelling betalen door gebruik te maken onze betaalmogelijkheid iDeal. U ontvangt van ons na betaling direct een bevestiging van uw bestelling. U krijgt van ons een e-mail met daarin de track & trace code zodra uw bestelling is verzonden. Hiermee kunt u uw pakketje volgen.

 

 

Verzenden

Wij begrijpen dat u uw aankoop zo snel mogelijk wilt ontvangen. Daarom streven wij er naar om de bestelling binnen 24 uur na ontvangst van betaling te verzenden maar kunnen dit niet garanderen.

De verzendkosten binnen Nederland worden vooraf bij u bekend gemaakt bij de bestelling. Wij hanteren de prijzen van PostNL. Deze zijn vanaf € 6,95 standaard met Track en Trace. Voor aanvullende informatie verwijzen wij u naar www.postnl.nl

Alle te verzenden bestellingen worden door ons goed en zorgvuldig verpakt. Het verdient echter aanbeveling om kwetsbare/breekbare spullen af te komen halen. Wanneer u er voor kiest een kwetsbaar/breekbaar artikel per post te laten versturen, is dit volledig voor uw eigen risico.

Grote artikelen zoals tafels, stoelen, koffers, kisten e.d. worden niet door ons verzonden. Deze kunnen – na vooraf te zijn betaald – worden opgehaald in Nieuwegein of Utrecht. Hiervoor wordt onderling een afspraak gemaakt.

Wij bieden ook de mogelijkheid om uw bestelling te bezorgen. Wij doen dit binnen een straal van ca. 20 km rond Nieuwegein en tegen een km-vergoeding van € 0,55 per kilometer.

Uw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende door u aangegeven adres.

Garantie

“Bij Guusje” is een webwinkel in verkoop van gebruikte woonaccessoires, meubels, serviesgoed en brocante. De door ons te koop aangeboden artikelen kunnen daardoor normale of doorleefde gebruikssporen vertonen. Aan de hand van een duidelijke artikelomschrijving en een foto neemt u kennis van de staat van het desbetreffende artikel. Er bestaat ook de mogelijkheid om een artikel eerst te komen bezichtigen alvorens tot aankoop over te gaan. Dit kan alleen op afspraak.

Op al onze artikelen geven wij geen garantie.

Artikelen met sporen van houtworm zijn door ons tegen houtworm behandeld.

Gerestylde meubelen worden veelal geschilderd met krijtverf van Annie Sloan en daarna in de was gezet om het meubelstuk te beschermen.

Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor het plaatsen, ophangen en gebruik van onze geleverde artikelen.

Wij houden dagelijks de website up-to-date. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet als gereserveerd of verkocht vermeld staat. In dat geval wordt zo spoedig mogelijk contact gezocht met de koper.

Onze prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW en exclusief verzendkosten, tenzij anders aangegeven of schriftelijk overeengekomen.

Uw gegevens worden door ons vertrouwelijk behandeld en niet verstrekt aan derden.

Het staat ons te allen tijden vrij om onze voorwaarden, prijzen, informatie en foto’s aan te passen.

Voor al het overige verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden.

Klachten & complimenten

Klachten & Complimenten:

Heeft u een klacht: Dan proberen wij er samen met u een oplossing voor te vinden.

Bent u tevreden, laat dan hier een review voor ons achter!

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op!

 

10 + 12 =